Outsourcing IT

W ramach outsourcingu informatycznego oferujemy bieżącą administrację sprzętowymi i programowymi zasobami informatycznymi, w tym:

  • administrację zasobami na poziomie usług katalogowych (np.: zarządzanie Active Directory)
  • zarządzanie dostępem do internetu i poczty elektronicznej
  • specjalistyczną pomoc w eksploatacji sprzętu komputerowego
  • usługi serwisowe
  • helpdesk, czyli wsparcie dla użytkowników komputerów PC
  • tymczasowe udostępnianie nietypowych lub rozszerzonych zasobów IT
  • doradztwo i projekty rozwoju infrastruktury IT

Korzystając z naszych usług outsourcingu IT:

  • powierzasz swoje środowisko IT doświadczonym inżynierom
  • masz pewność, że powierzone zadania zostaną wykonane w sposób profesjonalny, terminowy, skuteczny
  • obniżasz koszty obsługi infrastruktury IT
  • szybko i skutecznie rozwiązujesz zaistniałe problemy
  • elastycznie zarządzasz zasobami ludzkimi i kosztami związanymi z infrastrukturą IT
  • uzyskujesz dostęp do specjalistycznej wiedzy grona ekspertów nieobarczonych ograniczeniami etatowego zespołu IT, np.: liczebnością, dyspozycyjnością, wiedzą, przyzwyczajeniami
  • koncentrujesz się na zadaniach będących przedmiotem Twojej działalności

Outsourcing IT może być świadczony jako usługa kompleksowa lub częściowa na terenie całego kraju.

Helpdesk IT

  • kompleksowa obsługa lub wsparcie w nagłych sytuacjach
  • elastyczność formy rozliczenia
  • elastyczne godziny pracy w tym możliwe dyżury całodobowe







Udostępnianie zasobów IT

  • indywidualny dobór specjalistów, uwzględniający ewentualne wymagania cechy osobowości
  • elastyczne formy współpracy
  • możliwość pracy u klienta lub zdalnie







Wsparcie eksperckie

  • wiedza, doświadczenie i praktyczne podejście
  • liczne specjalizacje
  • umiejętność sprawnej identyfikacji i eliminacji przyczyny problemu
  • elastyczny system dyspozycyjności i opłat